Loading...

YG Talks 'Stay Dangerous' Album, Madden Controversy, 6ix9ine + More

. 52 Videos
Subscribe
22,548,145
2,729,347 views
95% 39,852 852

About :

► Listen LIVE: http://power1051fm.com/
► Facebook: https://www.facebook.com/Power1051NY/
► Twitter: https://twitter.com/power1051/
► Instagram: https://www.instagram.com/power1051/

jakkos orange texture pack

intizar secmeler

minecraft ahsap ev yap?m?

bal?kl? makarov

win 7 cd siz format atma

jsmax tablet format

asus zenfone 6 android guncelleme

tozlu abiye canta

vodafone smart 6 kutu ac?l?m?

mc skin search skin yapma

Tags :

the breakfast club power1051 celebrity news radio video interview angela yee charlamagne tha god dj envy yg stay dangerous 6ix9ine 4hunnid

Google AdSense
728 x 90

Similar Videos:

50 Comments

    Popular Comments:

Breakfast Club Power 105.1 FM . 2018-08-09
6IX9INE RESPONDS TO YG ►►► ihr.fm/2OoaYwL
121 2 . Reply
CALLED TO REPENTANCE . 2018-08-19
Peace brothas and sistas check this out..https://youtu.be/lOIxCh_SnK4
121 2 . Reply
Candice the Artist . 2018-08-19
Ironically the so called God laugh sounds just like a donkey! He called everyone else donkey w his donkey laughin’ self.
121 2 . Reply
acerothsteinfamous . 2018-08-19
Yg act like retarded people
121 2 . Reply
david Valenzuela . 2018-08-19
Aye mafia😂👌
121 2 . Reply
Snooty Fox . 2018-08-19
Sellout ass nigga.
121 2 . Reply
Mike Ineichen . 2018-08-19
He's got the thug life sunglasses on
121 2 . Reply
Dawayne Johnson . 2018-08-19
Blah blah named you a unisex icon..YG "Is that bad"?😂😂😂😂😂😂
121 2 . Reply
Kandace . 2018-08-19
I have the same phone case. great minds.
121 2 . Reply
Taliban Santiago Productions . 2018-08-19
NEW SOUNDS, NEW HEAT, NEW BEATS EVERYDAY COME EAT 🆗👁👂🏾
121 2 . Reply
Christopher Eagan . 2018-08-19
Ya blood YG on some really shit like always smh shit crazy tho
121 2 . Reply
Christopher Eagan . 2018-08-19
YO YG IS THE MAN SPEAK THAT TRUTH BROTHER
121 2 . Reply
Dan Osanu . 2018-08-18
I lose brain cells listening to these kinda dudes. Come on its 2018 its time to get articulate black man
121 2 . Reply
Tgk Fly . 2018-08-18
They just switch the topic once shit start getting deep with all these rich rappers if every one put they mind to it thr could change shit
121 2 . Reply
Mvrl . 2018-08-18
Corniest nigga alive
121 2 . Reply
karen gonzalez . 2018-08-18
18:27 “THIS DICK AINT FOR FREE”
121 2 . Reply
Abdullah Qaisar . 2018-08-18
Where can buy those shades from?
121 2 . Reply
I NEED MONEY . 2018-08-18
Dude funny
121 2 . Reply
corey edmunds . 2018-08-18
Nigga yg you tricking
121 2 . Reply
QUALITYMADELIFESTYLE ____________ . 2018-08-18
YG got better in his interview interactions . His first 2 breakfast clubs were real dull. Biggup YG stay dangerous !
121 2 . Reply
Kyla Monique . 2018-08-17
YG drunk as hell. Envy always asking questions that he already has the answer to like STFU & spin them mf records
121 2 . Reply
fraby811 . 2018-08-17
Angela Yee lowkey got hella funny jokes
121 2 . Reply
Salvatore Maranzano . 2018-08-17
The only mainstream LA rapper still repping it to the fullest
121 2 . Reply
T-Boy44 . 2018-08-17
YG On 6ix9ine ! 27:02
121 2 . Reply
erkan yunis . 2018-08-17
I feel like Charlemagne was just mocking him the whole interview lool
121 2 . Reply
erkan yunis . 2018-08-17
Ayyy fiddy get the strap 😂
121 2 . Reply
erkan yunis . 2018-08-17
Yg seems like a humble dude
121 2 . Reply
lastyear beingbroke . 2018-08-17
10 times harder forreal
121 2 . Reply
GOD . 2018-08-17
min six that nigga talking bout str8 haitian papis
121 2 . Reply
Antwain G . 2018-08-17
He stay lit off the tequila
121 2 . Reply
Alexander Castillo . 2018-08-17
YG is fuckin high haha
121 2 . Reply
Alexander Castillo . 2018-08-17
"Not really but yeah, but not really" = Cali Nigga
121 2 . Reply
TRUmente87 . 2018-08-17
24:45-25:17 👌👌👌
121 2 . Reply
Alexander Castillo . 2018-08-17
He like "Its blue man, oh it's black",nigga dont even know wtf he got on haha, love that dude! 4 Hunnid spruce!
121 2 . Reply
Alexander Castillo . 2018-08-17
YG be gangster, love that nigga, rep that west.
121 2 . Reply
RobertElChuntaro . 2018-08-17
Aye he real for admitting he needs rehab 💯
121 2 . Reply
Nh60dSniper 60 . 2018-08-17
Nah I'm weak How they all say "for what"? at 9:48 😭😭😭they was mad as hell he said tequila like they wanted him 2 say he smoke cracc or som shit 😂😂😂🤣
121 2 . Reply
Mic E . 2018-08-17
Is that bad ? Lmao
121 2 . Reply
Ballz Deep . 2018-08-17
YG💔69
121 2 . Reply
Billrivas Rivas . 2018-08-17
He didn't even say free sad boy look! Bail him out dawg!
121 2 . Reply
Tanous Rechwan . 2018-08-17
love the way yg talks
121 2 . Reply
Zobinette . 2018-08-17
what brand are his shades?
121 2 . Reply
JazGreenTLK . 2018-08-16
He prolly got some shorts on with that long sleeve. Straight Cali.... those shades bony as hell.
121 2 . Reply
Jay Vontay Swing . 2018-08-16
My nicca yg roccn them Cyclops!!!😂😂😂
121 2 . Reply
Tevin Scott . 2018-08-16
Charlamagne says on every interview that he goes to therapy lol
121 2 . Reply
Marian Berry . 2018-08-16
I love the way he talks omg I been crazy about him since he first came out 😭😩😩😩
121 2 . Reply
Usain Bolt . 2018-08-16
Shelf and wall LED’s
121 2 . Reply
Marioud Tv . 2018-08-16
“This Dick Ain’t For Freeee” 😂😂
121 2 . Reply
Audrey Bonds . 2018-08-16
B Real niggas don't move until we feel like it. 💪😂
121 2 . Reply
Audrey Bonds . 2018-08-16
#YG #PrayForEm #OnEm 👏💪😥
121 2 . Reply
Google AdSense
336 x 280