Loading...

Strike of kings - Arkana nedir ? - Ne işe yarar? - Nasıl dizilir ?

. 52 Videos
Subscribe
22,548,145
2,729,347 views
95% 39,852 852

About :

Merhaba beyler bu videoda arkana ne işe yaradığını nasıl dizildigini anlattım.umarım Video hoşunuza gider.beğenmeyi ve abone olmayı unutmayınız.İyi seyirler

the shockingly simple math

shaiya mercury

archeage primeval 3.0

coc th8 hybrid base 2015

descargar halo 4

como sacar la n

denis roblox tycoon

action crackeado

joebuz in real life

agario how to get bots

Tags :

Strike of kings Arkana Arkana nedir Arkana nasıl dizilir Strike of kings Arkana nedir Arkana ne işe yarar

Google AdSense
728 x 90

Similar Videos:

50 Comments

    Popular Comments:

Savage Boy . 2017-10-30
Abi çok teşekkür ederim saol
121 2 . Reply
eren315 erenadam . 2017-06-19
(oyun hakkında birşey bilmeyip video çekersem ben)
121 2 . Reply
ahmet sanane aq . 2017-06-03
abi ap ve ad ne demek
121 2 . Reply
Melih Arda Önder . 2017-05-11
ben şimdi fennike ne diziyim
121 2 . Reply
Nedim Demirkiran . 2017-04-29
selam kardesim bn elinde kalkan olan karakterle oynuyorum arkanalarini nasil dizeyim
121 2 . Reply
Furkan Talha Ustabaş . 2017-04-23
eyvallah kardeşim çok yararlı oldu like
121 2 . Reply
Adnan Eroglu . 2017-04-06
Beyler veranın arkanaları nasıl olmalı.?
121 2 . Reply
angara bebesi . 2017-03-31
abi mücevher leri ne yapacagız
121 2 . Reply
Ali Semerci . 2017-03-28
neden arkanalarını hep 1 lvl aldın ? 3 lvl leride var..
121 2 . Reply
Sezer Jag . 2017-03-20
beylerbu oyuna yeniden nasil oynayacagiz
121 2 . Reply
Deniz DragneeL . 2017-03-18
Pek etki etmez ya diye düşnüyorum yanlış mıyım
121 2 . Reply
Omer Sahin . 2017-03-14
arkana ve silahtan baska
121 2 . Reply
Omer Sahin . 2017-03-13
arkanalar im hep 3. sv
121 2 . Reply
Omer Sahin . 2017-03-13
30 lvl den sonrası yok mu ?
121 2 . Reply
Burak Özer . 2017-02-11
lubu hangi arkanalar dizilecek
121 2 . Reply
Recep Sungur . 2017-02-11
like hakediyor.
121 2 . Reply
Abdullah Selman . 2017-02-11
+1 like
121 2 . Reply
deniz orhan . 2017-02-08
hangi arkana ne anlama geliyor?oyun içi nerde nasıl etkili oluyor bunları bilmek lazım.can çalma var mesela yuzde 1,6verio ben 10 tane alsam arkana yuzde 16 olacak.ama bu neyin yuzde 16 sı ne kadar etkili ?
121 2 . Reply
Onur Ayhan . 2017-02-06
Kardeşim Yanlış Diziyosun ve yanlış mantıkla ilerliyosun.
121 2 . Reply
Bünyamin Yusufoğlu . 2017-02-01
nişancı ve tank arkanalarını da gösterir misin ?
121 2 . Reply
Mustafa Şefik . 2017-01-31
birde oyunda arkadaşlık puanı var o ne işe yarıyor?
121 2 . Reply
Çokluoyuncu Tr . 2017-01-27
bence çok kötü birşeyin üzerine yogunlaşmak daha faydalı
121 2 . Reply
Çokluoyuncu Tr . 2017-01-27
hişt batu göstersene arkana gene yiyecez düşman tokadı D
121 2 . Reply
Muhammed Güler . 2017-01-27
iyide bunlar seviye 1 seviye 3 leri dizmek mantıklı deyilmi boşa para harcayıp almissin
121 2 . Reply
Samet Yıldız . 2017-01-20
Tank ile AD mi girilmeli 3. sayfayi açana kadar
121 2 . Reply
leqend 05 . 2017-01-20
ooo sonunda ses :D like
121 2 . Reply
Google AdSense
336 x 280