Loading...

Draconic Evolution: Ritual Of Ender Resurrection

. 52 Videos
Subscribe
22,548,145
2,729,347 views
95% 39,852 852

About :

This is a feature i am currently working on for the Draconic Evolution Minecraft Mod.
The Dragon spawned by the ritual is similar to the default dragon except it gets harder to kill and deals more damage each time it is spawned.

For more info about Draconic Evolution visit http://www.tolkiencraft.com/draconic-evolution/

ffbe trust farming

ae2 p2p tutorial

cave spider grinder

applied energistics 2 setup

tvmc chromecast

ufo skyrim mod

free rc7 accounts

deadly drain

ben and ed secret ending

steam is currently in offline mode

Tags :

Minecraft Modding Draconic Evolution

Google AdSense
728 x 90

Similar Videos:

50 Comments

    Popular Comments:

Yubive P . 2018-02-04
OMG why do you people insist on showing tutorials with a texture pack on,
121 2 . Reply
BrokenNail . 2017-09-13
So I need 4 dragon hearts? Care to elaborate how I kill 4 ender dragons before this ?
121 2 . Reply
SolgerLemp . 2017-08-16
so i need the dragon heart to summon the dragon in order to get the dragon heart ?? wtf
121 2 . Reply
Чудной Доктор . 2017-05-18
Cool! Только какого хрена английское видео находится на ру сервере YT? What?
121 2 . Reply
Dan Yami . 2017-02-05
Texturepack or does the dragon change
121 2 . Reply
Sono Baka Yousei . 2016-12-03
Oh please where did you get that texture pack for the mod? I'm sick of the default pack but I cannot seem to find a version like this, dang google search bubble
121 2 . Reply
x AcTive x1 . 2016-11-28
hey how can i become the old draconic items the new items are not god the old items Like the one in your video ?
121 2 . Reply
w1zz . 2015-11-23
hello, Could I share this video to my DE's tutorial forum?
121 2 . Reply
Hans Muds . 2015-07-04
thanks <3
121 2 . Reply
DaMuTz . 2015-05-04
OMG only with Bow like a Kidi Noob
121 2 . Reply
MinecrafterMinecraft . 2015-04-21
Does this need to be done in the end?
121 2 . Reply
Rafael F. . 2015-03-15
How many dragon hearts does the draconic dragon drop?
121 2 . Reply
Miro Hájek . 2015-03-13
How did you make the Resurrection Stone? I dont know how i can get mob soul for Resurrection Stone.
121 2 . Reply
Alex von Stuelpnagel . 2015-03-05
Does the ritual stuff get left behind?
121 2 . Reply
Paul Vlaswinkel . 2015-03-01
How to make awakened draconium ingots or something like that?
121 2 . Reply
KronTheCanadian . 2015-02-27
hey dude, whats the ritual of awakening all about? i did it last night and it was just a cool animation with the heart spinning. was something suppose to spawn or be awarded or something? if not what a damn good waste of 100m the animation was :D
121 2 . Reply
AndrogyneMichinaga . 2015-02-26
The mod is very impressive, with the models, textures and effects and of course the utility of the items.  I have just started using the wyvern armour set and the sword and bow.  It would be good if the speed and jump boost could be toggled on/off though, as it does tend to make me overshoot, when moving around.  Especially in my base.
121 2 . Reply
Coni . 2015-02-18
How do you get the souls? I have a Draconic Sword
121 2 . Reply
Jonny OctaV14 . 2014-11-08
Ok I found out the resources to make it
121 2 . Reply
Jonny OctaV14 . 2014-11-05
how to make the Ritual Of Ender Resurrection
121 2 . Reply
NJM1564 . 2014-08-11
Wow! If only minecraft lightning didn't look like crap.
121 2 . Reply